RYCHLÝ PŘEHLED
II. Sdělení před uzavřením kupní smlouvy
1. Tyto Obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) upravují vztahy mezi stranami kupní smlouvy, kdy na jedné straně je společnost L’ORÉAL Česká republika s.r.o., se sídlem Plzeňská 11/213, 150 00, Praha 5, IČ: 604 91 850, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp.zn. C 27731 (dále jen „L’ORÉAL“) jako prodávající (dále jen „Prodávající“) a na straně druhé kupující (dále jen „Kupující“). Tyto Obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi Prodávajícím a Kupujícím při uzavírání kupních smluv prostřednictvím webových stránek provozovaných Prodávajícím na internetové adrese https://www.lancome.cz/ (dále jen „Stránky“).
2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit Zboží od Prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednání Zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání. Obchodní vztah mezi Prodávajícím a Kupujícím, který není spotřebitelem, se řeší dle individuálně sjednaných podmínek.
3. Kupujícím je spotřebitel, tedy každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání, uzavírá smlouvu s Prodávajícím nebo s ním jinak jedná. Kupujícím může být pouze osoba svéprávná, tedy každý člověk, který má způsobilost nabývat pro sebe vlastním jednáním práva a zavazovat se k povinnostem (právně jednat).
4. Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se před uzavřením smlouvy seznámil s těmito Obchodními podmínkami, jejichž nedílnou součást tvoří sdělení před uzavřením smlouvy obsažená v článku 2 níže, že s nimi výslovně souhlasí a že jsou mu jasná a srozumitelná, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.
5. Občanský zákoník je zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“).
6. Tyto Obchodní podmínky jsou v souladu s § 1751 Občanského zákoníku neoddělitelnou součástí každé kupní smlouvy uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícím prostřednictvím Stránek, pokud se Kupující s Prodávajícím výslovně nedohodli na odlišné úpravě.
1. Prodávající sděluje, že
A. je právnickou osobou založenou podle českého práva, se sídlem Plzeňská 11/213, Praha 5, 150 00, IČ 604 91 850, email: [email protected];
B. prostřednictvím Stránek nabízí k prodeji kosmetické výrobky (dále jen „Zboží“), jejichž bližší popis je uveden u jednotlivých produktů na Stránkách;
C. ceny Zboží jsou na Stránkách u jednotlivých výrobků uváděny včetně DPH a zahrnují veškeré poplatky stanovených zákonem, nicméně náklady na dodání Zboží se účtují zvlášť a liší se podle zvoleného způsobu dopravy a úhrady ceny;
D. způsob platby za Zboží závisí na formě vybrané Kupujícím, jak je blíže uvedeno dále v těchto Obchodních podmínkách. Zboží je dodáváno prostřednictvím přepravce, společnosti FROGMAN s r.o., IČ: 49434624 a jeho subdodavatelů, nebude-li Kupujícímu Prodávajícím předem oznámen jiný přepravce;
E. náklady na dodání Zboží jsou specifikovány v čl. 5 těchto Obchodních podmínek;
F. údaje o právech vznikajících z vadného plnění a další podmínky pro uplatňování těchto práv, jsou uvedeny v čl. 7 těchto Obchodních podmínek níže;
G. kupní smlouvy nejsou uzavírány na dobu neurčitou a smlouvy nejsou uzavírány na opakovaná plnění;
H. náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby (v příp. internetového i telefonického připojení dle podmínek operátora Kupujícího, Prodávající si neúčtuje žádné další poplatky);
I. Kupující má právo od smlouvy odstoupit za podmínek uvedených v čl. 6 těchto Obchodních podmínek;
J. kupní smlouva, resp. příslušná faktura, Obchodní podmínky a Zásady ochrany soukromí, bude zaslána Kupujícímu na e-mail, který sdělí při uzavírání kupní smlouvy a dále bude uložena v archivu Prodávajícího, přičemž registrovaní uživatelé Prodávajícího mají k těmto údajům také přístup ve svém profilu. Kupní smlouva bude archivovaná po dobu nejméně pěti let od jejího uzavření, nejdéle však na dobu dle příslušných právních předpisů. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto Obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán.
K. v případě, že má Kupující stížnost, může ji uplatnit přes zákaznické centrum na e-mailové adrese: [email protected], příp. se lze obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru.
1. Objednávka Kupujícího učiněná prostřednictvím Stránek je závazným návrhem Kupujícího na uzavření kupní smlouvy s Prodávajícím. Pro objednání Zboží vyplní Kupující objednávkový formulář na Stránkách. Než Kupující závazně odešle objednávku, je mu umožněno měnit jak objednávané Zboží, způsob dopravy či způsob úhrady, tedy zkontrolovat a opravit všechny údaje, které do objednávky vložil. Objednávku, resp. návrh na uzavření kupní smlouvy, odešle Kupující Prodávajícímu kliknutím na tlačítko „POTVRDIT OBJEDNÁVKU A ZAPLATIT“. V souladu s § 1827 odst. 1 Občanského zákoníku potvrdí Prodávající neprodleně Kupujícímu obdržení objednávky prostřednictvím e-mailu na e-mailovou adresu uvedenou Kupujícím v objednávce, přičemž toto potvrzení není akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy, ale pouze informativní e-mail o obdržení objednávky.
2. Kupující prohlašuje, že veškeré údaje Kupujícím zadané do objednávkového formuláře (případně profilu Kupujícího) jsou správné a bez chyb. Kupující má právo na opravu těchto údajů před odesláním objednávky.
3. Kupní smlouva se řídí cenami Zboží platnými v okamžiku, kdy Kupující učiní objednávku.
4. Kupující má právo objednat si maximální počet 6 kusů od jednoho konkrétního druhu Zboží se stejnou referencí a maximální hodnota objednávky veškerého Zboží nesmí přesáhnout 50 000,-Kč.
5. Je vyloučena aplikace § 1732 odst. 2 Občanského zákoníku. Kupní smlouva je uzavřena akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany Prodávajícího, přičemž za akceptaci se považuje odeslání Zboží Kupujícímu (s tím, že Prodávající Kupujícímu zašle na jeho e-mailovou adresu neprodleně potvrzení o uzavření kupní smlouvy (kupní smlouvu), aktuální znění Obchodních podmínek a Zásad ochrany soukromí). Vzniklou kupní smlouvu lze měnit či rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů, není-li v Obchodních podmínkách uvedeno jinak. Prodávající bez zbytečného odkladu informuje Kupujícího prostřednictvím e-mailu nebo call centra o nemožnosti dodat objednané Zboží z důvodu vyčerpání skladových zásob. Pokud bude možno dodat pouze některé kusy objednaného Zboží, navrhne Prodávající možnost změny objednávky, pokud Kupující akceptuje, dochází ke změně předmětu uzavřené kupní smlouvy.
6. Prodávající se kupní smlouvou zavazuje, že Kupujícímu odevzdá Zboží a umožní mu k němu nabýt vlastnické právo. Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo ke Zboží, a proto se Kupující stane vlastníkem Zboží teprve úplným zaplacením kupní ceny Zboží. Nebezpečí škody přechází na Kupujícího převzetím Zboží, jak je uvedeno níže v těchto Obchodních podmínkách.
7. Prodávající předá Zboží k přepravě v ujednaném množství, jakosti a provedení. Není-li ujednáno, jak má být Zboží zabaleno, zabalí Prodávající Zboží dle zvyklostí, nejsou-li, pak způsobem potřebným pro uchování Zboží a jeho ochranu. Stejným způsobem Prodávající opatří Zboží pro přepravu.
8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé Kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku jsou uvedeny v čl. 2.1 písm. h) těchto Obchodních podmínek výše.
9. Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce. Kupující obdrží kupní smlouvu, která je dále archivovaná a zpřístupňovaná způsobem uvedeným v čl. 2.1 písm. l) těchto Obchodních podmínek výše.
1. Cena Zboží je uvedena u jednotlivých výrobků umístěných na Stránkách. Cena je konečná a zahrnuje DPH a veškeré platby a poplatky stanovené zákonem. Náklady na dodání Zboží jsou uvedeny zvlášť, jak je uvedeno níže. Kupující není povinen hradit zálohu nebo jinou obdobnou platbu.
2. Prodávající si vyhrazuje právo libovolně upravovat ceny Zboží, přičemž se zavazuje včas informovat o těchto změnách na Stránkách. Prodávající upozorňuje na možnost promoakcí na Stránkách, které budou obsahovat vlastní podmínky. Akční ceny jsou platné do vyprodání zásob při uvedení počtu kusů akčního zboží nebo po dobu časově určenou.
3. Cenu Zboží a případné náklady spojené s dodáním Zboží dle kupní smlouvy může Kupující uhradit Prodávajícímu následujícími způsoby:
A. v hotovosti na dobírku při převzetí Zboží. Tento způsob platby je zpoplatněn částkou 26 Kč.
B. bezhotovostně převodem na účet Prodávajícího přes portál Adyen.
4. Prodávající si vyhrazuje právo dodat objednané Zboží pouze za podmínky, že dané Zboží má na svém skladě. V případě, že Prodávající nebude mít Zboží na skladě a nebude tak schopný dodat Zboží ve sjednané době, má Prodávající právo odstoupit od kupní smlouvy. Pokud Kupující uhradí cenu Zboží a případné náklady spojené s dodáním Zboží a Prodávající nebude mít dané Zboží na skladě a odstoupí dle tohoto článku od kupní smlouvy, informuje o tom neprodleně Kupujícího a vrátí mu neprodleně, nejpozději však do 14 dnů, peníze na jeho účet stejným způsobem, jakým Kupující platbu provedl.
1. Zboží bude Kupujícím doručováno prostřednictvím přepravce, společnosti FROGMAN s.r.o., IČ 49434624 a jeho subdodavatelů, nebude-li Kupujícímu Prodávajícím předem oznámen jiný přepravce.
2. Náklady na dodání Zboží nese Kupující dle způsobu, který zvolil při objednání Zboží.
Kupující má možnost zvolit způsob dopravy uvedený v průběhu nákupního procesu na Stránkách.
3. Cena za dodání Zboží je uvedena v průběhu nákupního procesu na Stránkách. Pokud objednávka Kupujícího přesáhne 1 500 Kč, bude mu poskytnuta doprava Zboží zdarma.
4. Pokud si Kupující objedná Zboží do 12:00 hod, bude Zboží doručeno do dvou pracovních dní od předání Zboží přepravci. Pokud si Kupující objedná Zboží po 12:00 hod, bude Zboží doručeno do dvou pracovních dnů od následujícího pracovního dne po odeslání objednávky.
5. Kupující bude informován prostřednictvím e-mailu o předání zásilky se Zbožím přepravci.
6. Je-li Prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat Zboží na místo určené Kupujícím v objednávce, je Kupující povinen převzít Zboží při dodání. Při převzetí Zboží od přepravce je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů Zboží a v případě jakýchkoli závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčící o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí Kupující zásilku od přepravce převzít.
7. V případě, že je z důvodů na straně Kupujícího nutno Zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je Kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním Zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
1. Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů s tím, že lhůta začíná běžet ode dne převzetí Zboží Kupujícím nebo jím pověřenou třetí osobou nebo:
A. převzetím posledního kusu Zboží, objedná-li Kupující v rámci jedné objednávky více kusů Zboží, které jsou dodávány samostatně;
B. převzetím poslední položky nebo části dodávky Zboží sestávajícího se z několika položek nebo částí;
C. první dodávkou Zboží, je-li v kupní smlouvě ujednána pravidelná dodávka Zboží po ujednanou dobu;
přičemž odstoupení od kupní smlouvy může Kupující učinit prostřednictvím jakéhokoliv jednoznačného prohlášení učiněného vůči Prodávajícímu (mimo jiné zaslat na adresu sídla Prodávajícího, příp. může využít formulář pro odstoupení od kupní smlouvy zde, přičemž jeho použití není povinné). Prodávající potvrdí Kupujícímu bez zbytečného odkladu v textové podobě přijetí odstoupení od smlouvy Kupujícího.
2. Odstoupí-li Kupující od kupní smlouvy dle čl. 6.1 Obchodních podmínek, zašle nebo předá Prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy, Zboží, ve vztahu k němuž od kupní smlouvy odstupuje, na adresu: sklad Jažlovice, Na Dlouhém 79, D1 East, budova č. 88.
3. Pokud Kupující odstoupí od kupní smlouvy dle čl. 6.1 Obchodních podmínek, budou mu vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy Prodávajícímu dojde oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, všechny platby, které od Kupujícího obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený Prodávajícím). Pro vrácení plateb použije Prodávající stejný platební prostředek, který použil pro provedení počáteční transakce. Prodávající vrátí Kupujícímu přijaté platby jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím Kupující souhlasí a pokud mu s tím nevzniknou další náklady.
4. Zboží je Kupující povinen vrátit v obalu, který zabrání poškození Zboží při přepravě, v úplném stavu, včetně veškerého příslušenství, které mu bylo dodáno společně se Zbožím. Pokud je to možné, doporučujeme Zboží vrátit v původním balení. Kupující odpovídá Prodávajícímu za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto Zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží, resp. jakékoli opotřebení či poškození Zboží nad rámec běžného vyzkoušení Zboží při běžném nákupu v kamenném obchodě.
5. Odstoupí-li Kupující od kupní smlouvy dle čl. 6.1. Obchodních podmínek, není Prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než mu Kupující Zboží předá nebo prokáže, že Zboží Prodávajícímu odeslal.
6. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 Občanského zákoníku nelze mimo jiné od kupní smlouvy odstoupit, pokud se jedná o smlouvu:
A. o dodávce Zboží, které bylo upraveno podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu;
B. o dodávce Zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i Zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným Zbožím;
C. o dodávce Zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
1. Prodávající odpovídá Kupujícímu, že Zboží při převzetí nemá vady, zejména Prodávající odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy Kupující Zboží převzal,
(a) Zboží odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
(b) je Zboží vhodné k účelu, pro který ho kupující požaduje a s nímž Prodávající souhlasil;
(c) je Zboží dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.
2. Neupozorní-li zvlášť Prodávající Kupujícího před uzavřením kupní smlouvy, že se některá vlastnost Zboží liší, a Kupující s tím neprojeví výslovný souhlas, odpovídá Prodávající Kupujícímu dále, že vedle ujednaných vlastností ve smyslu čl. 7.1 že Zboží:
(a) je vhodné k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem;
(b) množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem zboží téhož druhu, které může Kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná Prodávajícím nebo jinou osobou ve smluvním řetězci Prodávajícího, zejména reklamou nebo označením. Veřejným prohlášením podle předchozí věty není Prodávající vázán, pokud prokáže, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření kupní smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi nemohlo mít vliv;
(c) je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může Kupující rozumně očekávat; a
(d) odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Prodávající Kupujícímu poskytl před uzavřením kupní smlouvy.
3. Kupující může vytknout vadu, která se na Zboží projeví v době dvou let od převzetí.
4. Projeví-li se vada Zboží v průběhu jednoho (1) roku od převzetí, má se za to, že Zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha Zboží vylučuje; tato doba neběží po dobu, po kterou Kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.
5. Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující před převzetím Zboží věděl, že Zboží má vadu nebo pokud Kupující vadu sám způsobil.
6. Má-li věc vadu, může Kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro Kupujícího.
7. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.
8. Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Kupujícímu nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který Kupující věc koupil. K odstranění vady převezme Prodávající Zboží na vlastní náklady.
9. Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud
(a) Prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s § 2170 odst. 1 a 2 Občanského zákoníku,
(b) se vada projeví opakovaně,
(c) je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo
(d) je z prohlášení Prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Kupujícího.
10. Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou Zboží bez vady a vadného Zboží, kterou Kupující obdržel.
11. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, je-li vada Zboží nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná.
12. Odstoupí-li Kupující od kupní smlouvy, Prodávající vrátí Kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží Zboží nebo co mu Kupující prokáže, že Zboží odeslal.
13. Ustanovení uvedená v této části Obchodních podmínek se nepoužijí, pokud :
(a) vada existovala již v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny;
(b) vada byla způsobena Kupujícím a vznikla neodbornou manipulací nebo ošetřením Zboží;
(c) vada byla způsobena nadměrným zatěžováním nebo použitím v jiných než Zboží odpovídajících přiměřených podmínkách;
(d) vada byla způsobena Kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním nebo nesprávnou údržbou v rozporu s pokyny Prodávajícího a výrobce či jiným zásahem Kupujícího nebo mechanickým poškozením; nebo
(e) vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv Prodávajícího.
14. Kupující má právo uplatnit reklamaci u Prodávajícího, a to v kterékoliv jeho provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v jeho sídle; je-li však k opravě určena jiná osoba, která je v místě Prodávajícího či v místě pro Kupujícího bližším, Kupující vytkne vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy. Dále je možné reklamaci Zboží odeslat na adresu :
CZ: sklad Jažlovice, Na Dlouhém 79, D1 East, budova č. 88,
Formulář pro reklamaci Zboží naleznete zde.
Po obdržení vadného Zboží je Prodávajícím vystaveno písemné potvrzení o uplatnění reklamace, které je v případě zaslání reklamovaného Zboží zasláno Kupujícímu na e-mail, a to nejpozději do 24 hod. od obdržení reklamovaného Zboží. V případě podání reklamace osobně je potvrzení vystaveno Kupujícímu na místě. V potvrzení o uplatnění reklamace Prodávající uvede datum, kdy Kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace Kupující požaduje a kontaktní údaje Kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a Kupující o tom musí být informován nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Prodávající je povinen vydat Kupujícímu potvrzení o datu, způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné zdůvodnění zamítnutí reklamace. V případě , že bude reklamace uznána jako oprávněná, hradí Prodávající veškeré účelně vynaložené náklady spojené s uplatněním reklamace, včetně nákladů na doručení Zboží Prodávajícímu a stejně tak od něj zpět ke Kupujícímu.
15. Požádá-li o to Kupující, potvrdí mu Prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Nebrání-li tomu povaha Zboží, lze potvrzení nahradit dokladem o zakoupení Zboží obsahujícím uvedené údaje.
16. Kupující je povinen převzít si reklamované Zboží do 30 dnů ode dne, kdy měla být reklamace vyřízena. Po uplynutí této doby je Prodávající oprávněn účtovat si skladné v obvyklé výši či Zboží svépomocně prodat na účet Kupujícího. O tomto postupu musí Prodávající Kupujícího předem písemně upozornit a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí Zboží.
1. Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje poskytnuté Kupujícím dle těchto Obchodních podmínek a v souladu s užitím Stránek jsou důvěrné a budou použity k uskutečnění plnění kupní smlouvy, případně k obchodním a marketingovým účelům, to vše v souladu s platnými právními předpisy a se Zásadami ochrany soukromí na Stránkách. Kupující poskytuje osobní údaje především proto, aby mohla být plněna kupní smlouva a aby mu bylo Zboží doručeno. Kupující má právo na přístup k jeho údajům, na jejich opravu a doplnění. Osobní údaje nebudou poskytnuty třetí straně s výjimkou jejich poskytnutí přepravci, společností zajišťující platby za Zboží, případně dalším osobám podílejících se na plnění kupních smluv na základě smlouvy s Prodávajícím, příp. marketingovým agenturám dle Zásad ochrany soukromí. V každém případě však Prodávající postupuje tak, aby byly chráněny osobní údaje Kupujícího a aby byla chráněna jeho bezpečnost.
1. Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě kupní smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky. V souladu s ustanovením § 14 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů informuje Prodávající Kupujícího o možnosti řešení vzniklých spotřebitelských sporů mimosoudně. Nedojde-li k dohodě mezi smluvními stranami kupní smlouvy, má Kupující právo obrátit se na Českou obchodní inspekci, se sídlem Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz, která je orgánem příslušným k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Prodávajícím a Kupujícím z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
3. Tyto Obchodní podmínky jsou platné od 30. 8. 2024.
4. Vztahy neupravené kupní smlouvou či těmito Obchodními podmínkami se řídí Občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
5. Prodávající je oprávněn Obchodní podmínky kdykoliv změnit. Pro konkrétní kupní smlouvu jsou však Obchodní podmínky platné ve znění účinném ke dni uzavření dané kupní smlouvy.
6. Nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy přístupný zde.
7. Materiály publikované na Stránce mohou být předmětem práv z duševního vlastnictví. Produkty a služby, které jsou na Stránce uvedeny, informace o nich a jejich vyobrazení mohou být chráněny dalšími právy duševního vlastnictví dotčených osob. Názvy a označení výrobků, služeb, firem a společností mohou být registrovanými obchodními známkami příslušných vlastníků a Kupující je povinen se zdržet jakýchkoli zásahů do práv Prodávajícího.
8. V případě jakýchkoli dotazů se, prosím, obraťte na naše zákaznické centrum na emailové adrese [email protected].