Ceny a platby jsou uvedeny v CZK. Náklady na mezinárodní přepravu se odvíjejí od položek v košíku, způsobu přepravy a místa doručení.
Hlavní obsah
Doprava a vrácení zboží
Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží
Do 14 dnů máte právo vrátit zboží bez udání důvodu. Tato lhůta Vám začíná běžet ode dne následujícího po dni:
a) uzavření smlouvy,
b) v případě uzavření kupní smlouvy, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba ( jiná než dopravce) převezme zboží,
c) v případě uzavření smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba ( jiná než dopravce) převezme poslední dodávku zboží.
Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. V případě, že chcete odstoupit od smlouvy, můžete využít tento formulář.
Vrácení zboží spolu s vyplněným formulářem je nutné zaslat nebo dopravit na adresu:
ČESKÁ REPUBLIKA
L'Oréal Česká republika - Lancôme
Hala DC5
Na Dlouhém 88
251 01 Říčany
Nebo kontaktujte náš zákaznický servis na emailové adrese [email protected] a my Vám objednáme svoz.
Jakmile bude váš balíček doručen na naši adresu, zašleme vám e-mailem potvrzení o jeho převzetí. Pokud odstoupíte od smlouvy, vrátíme vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy nám došlo vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný, než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený.) Nejpozději do 30 kalendářních dnů obdržíte vrácené peníze stejným způsobem, jako jsme je obdrželi. Přijaté peněžní prostředky můžeme však vrátit až po obdržení vráceného zboží nebo až prokážete, že jste zboží odeslali zpět, podle toho, co nastane dříve.
Reklamace zboží
Součástí Všeobecných obchodních podmínek je též reklamační řád, který upravuje, jak postupovat v případě, že chcete reklamovat výrobek zakoupený na našich stránkách. Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace).
Reklamované zboží spolu s vyplněným formulářem je nutné zaslat poštou, případně jinou kurýrní službou na adresu:
ČESKÁ REPUBLIKA
L'Oréal Česká republika - Lancôme
Hala DC5
Na Dlouhém 88
251 01 Říčany
Nebo kontaktujte náš zákaznický servis na emailové adrese [email protected] a my Vám objednáme svoz.
V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat. Berte, prosím, na vědomí, že použité kosmetické přípravky bez zjevné závady není možné z hygienických důvodů vracet. Děkujeme za pochopení.
Reklamační oddělení můžete kontaktovat emailem na [email protected] .
Dodání ZDARMA
Při objednávce v celkové hodnotě nad 1500 Kč na stránce www.lancome.cz získáte automaticky dopravu zdarma. Zásilka Vám bude doručena Českou poštou nebo zásilkovou službou PPL.
Ceny za dopravu
Česká republika:
Česká pošta: 62 Kč; při objednávce do 12:00 doručujeme do 2 pracovních dní.
PPL: 95 Kč; při objednávce do 12:00 doručujeme do 2 pracovních dní.
Slovenská republika:
SPS: 89 Kč, při objednávce do 12:00 doručujeme do 48 - 72 hodin v rámci pracovních dní
SP: 85 Kč, při objednávce do 12:00 doručujeme do 48 - 72 hodin v rámci pracovních dní
Způsoby doručení
Česká republika
ČP - Balík do ruky
Zásilka bude dodána na vámi určenou adresu. Informace o expedici zásilky je odeslána e-mailem a prostřednictvím SMS na mobilní telefon uvedený v objednávce. Svou zásilku můžete sledovat online na stránkách České pošty. Česká pošta garantuje dodání balíku následující pracovní den poté, co ho předáme. V případě, že vás pracovník pošty nezastihne, dostanete informaci v tištěné podobě do schránky a je možné domluvit náhradní termín dodání, nebo vyzvednout zásilku na příslušné poště.
S Českou poštou se můžete spojit přes Zákaznickou linku 840 111 244 nebo [email protected] ve všední dny od 7:00 do 18:00 a v sobotu od 8:00 do 12:00.
Zásilková přeprava PPL
Se službou PPL vám zásilku doručíme, kam si budete přát.
PPL Vám zásilku doručí ve všední dny mezi 8:00 a 18:00 hodinou, nejpozději do 48 hodin od expedice z našeho skladu. Pokud vás kurýr doma nezastihne, doručí vám ji následující den. PPL vás bude průběžně o zásilce informovat přes SMS/e-mail.
• Den předem dostanete SMS /e-mail s informací o doručení zásilky. Pokud chcete změnit den doručení, stačí odpovědět na SMS/e-mail.
• V den doručení dostanete SMS/e-mail s 3 hodinovým upřesněním času doručení.
Svou zásilku můžete sledovat na https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku.
S PPL se můžete také spojit přes Zákaznickou linku +420 225 331 500 nebo [email protected] ve všední dny od 8:00 do 18:00. Pro více informací navštivte https://www.ppl.cz/zakaznicky-servis.
Slovenská republika
SPS
Pokud je zásilka doručována na Slovensko, zvolte způsob přepravy "SPS".
O doručení zásilky na vámi zadanou adresu budete informováni e-mailem a sms zprávou. Komunikace probíhá pouze elektronicky, nečekejte prosím na písemné vyrozumění ve vaší poštovní schránce.
Slovenská pošta
V případě doručení na Slovensko zvolte způsob dopravy "Slovenská pošta". Slovenská pošta doručí vaši zásilku v pracovní dny, nejpozději do 72 hodin od odeslání z našeho skladu.
Slovenskou poštu můžete kontaktovat prostřednictvím zákaznické linky 0850 122 413 nebo [email protected] v pracovní dny od 8:00 do 17:00 hodin. Více informací naleznete na https://www.posta.sk/kontakty/zakaznicke-centrum.
Objednávky zpracováváme od pondělí do pátku v pořadí, v jakém jsou přijímány. Objednávky zadané po 12:00 mohou být zpracovány až následující pracovní den.
Chcete-li zkontrolovat stav své objednávky, použijte sledovací číslo uvedené v e-mailu s potvrzením odeslání, na stránkách příslušných dopravců. Pokud máte dotazy týkající se vaší objednávky, pošlete e-mail na zákaznický servis a my vám rádi pomůžeme.
Pokud potřebujete změnit objednávku, kterou jste již zadali, kontaktujte zákaznický servis emailem na [email protected]. Chcete-li svůj požadavek urychlit, připravte si číslo potvrzení objednávky. Vždy se budeme snažit vyhovět vašim potřebám.
Pokud ve vaší objednávce chybí produkt, obsahuje poškozenou položku nebo jiný problém, kontaktujte zákaznický servis emailem na [email protected]. Chcete-li svůj požadavek urychlit, připravte si číslo potvrzení objednávky. Vždy se budeme snažit vyhovět vašim obavám co nejefektivněji.
Bohužel do jiných zemí objednávky nezasíláme. Můžeme Vám pouze doporučit najít si obchod Lancôme ve Vaší zemi a blízko Vašeho bydliště.
The image source is required to get it's HTML representation